SHAKLEE EFFECT

SHAKLEE EFFECT

Saturday 11 October 2014

PENGALAMAN SAYA YANG MENYESAL MAKAN ALFALFA


Biar betul?
Betul!betul! saya memang betul-betul menyesal makan Alfalfa Shaklee ni .Menyesal tak sudah sebab saya makan Alfalfa ni dalam kuantiti yang sedikit.Haha.. kalau saya tau kebaikannya yang sangat awesome macam ni saya akan makan 10-20 biji sekali ambil.Bukan apa. sebab mula-mula saya cuma makan 5 biji sekali pengambilan .Malam saya makan tu asthma saya terus sembuh!Dah tak ada attack start dari malam tu. Alhamdulillah .Bila saya baca dan buat research sikit berkenaan alfalfa ni Amboiiii..amboi..amboi  bukan main banyak lagi kebaikkannya.Patutlah semput  dan alergik saya pun hilang.Habis di koreknya asid- asid dalam darah,usus dan hati saya di di gerudi malam tu jugak.



                  GREAT JOB ALFALFA !! WELLDONE!!!.






          Ni lah rupa paras Alfalfa ni bila dok dalam botol.




Baca sikit info tu kat bawah .Banyak tulllll  benefittttt.



Bukan asthma saja yang hilang semua penyakit yang di sebabkan oleh darah,usus dan hati kita InsyaAllah akan hilang .Kulit saya pun dah semakin smooth dan lembut jer.Nak 1 benefit jer benefit(untuk asthma saya)tapi dia bagi 1001 lagi .

Banyak lah lagi side effect makan alfalfa ni.Ada yang cakap Alfalfa ni macam spirulina ....betul warnanya  lebih kurang sama tapi kandungannya jauuuuhhhhhhhhhhhhh berbeza ."Nampak macam sama tapi bukan dia " haha pernah dengar ayat tu?

Beza sangat Alfalfa ni ada dengan yang sama tapi tak serupa dengannya tu .Alfalfa ni sangat kaya dengan


  • protein,asid amino,klorofil,
  • serat
  • 15 zat galian
  • 10 vitamin
  • 8enzim
  • fitokimia-antaranya betacarotena,lutein,lycopene,flavoids yang sangat penting utk pencegahan penyakit.


"Bayangkan anda dapat manfaat yang paling kaya dengan nutrisi,zat galian yang biasanya tidak terdapat dalam buah-buahan dan sayur-sayuran.Sangat beralkali yang akan meneutralkan segala asid-asid dalam badan.Jawapannya... tak de tempat lah penyakit nak duduk dalam badan,sentiasa muda jelita,bertenaga dan yang sewaktu dengannya.




SANGAT POWER SAMPAI DETOX DARAH ,USUS DAN HATI sekaligus. 3 KALI DETOX !!!!!



Mana nak dapat produk Detox yang power macam ni.JOM kita DETOX !!!!Bila dah semua kotoron dalam badan kita hilang barulah kita lebih sihat,kulit lebih cantik dan banyak lagilah effect yang awesome!

Part yang paling best sebab Alfalfa ni boleh ketatkan bahagian intim kita..Haha teruja ke teruja.??? Yang bab tu ,yang noti-noti tu klik sini


So tunggu apa lagi??????


Much Love
MLO


Mizz Leena Othman  
ID:1169988
Hp  010-5217181          
Whatsapp 011-106-71718  


Email:musboy75@gmail.com





2 comments:

  1. Salam kak Lina, good sharing.. sharing your story ada kat sini http://lilisuhaili.blogspot.com/2014/10/ngeri-vs-bagus-si-alfafa.html

    Salam perkenalan kak Lina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi lili..tq for sharing my experience.May that add value to others and yourself.Salam perkenalan

      Delete