SHAKLEE EFFECT

SHAKLEE EFFECT

Wednesday 8 October 2014

KENAPA MAKANAN TAMBAHAN KITA TIDAK BERKESAN.

KENAPA MAKANAN TAMBAHAN KITA TIDAK BERKESAN.

Setiap makanan tambahan atau apa sahaja yang kita makan secara logiknya akan melalui sistem penghadaman kita seperti perut,usus kecil dan usus besar
Oleh kerana itu kebanyakkan makanan tambahan yang kita ambil tidak meninggalkan kesan seperti yang kita inginkan.Ini kerana kebanyakkan apa yang kita ambil akan terurai sepenuhnya apabila melalui perut yang mengandungi asid.
Hari ini saya ingi memperkenalkan anda kepada produk Shaklee yang mempunyai teknologi canggih untuk setiap produk keluarannya yang di kenali sebagai... 

SHAKLEE performance SMART DELIVERY SYSTEM
(Shaklee Multinutrient Advanced Release Technology).

Sistem ini di lindungi oleh 14 paten.

Keunikan sisitem ini adalah Shaklee menggunakan specific coating for specific nutrient .Maksudnya setiap vitamin yang kita makan akan di lepaskan di tempat yang sepatutnya dan pada masa yang sepatutnya juga .
 ak






Punyalah canggih Shaklee ini bila maksud di patenkan maknanya tiada satu syarikat pun yang boleh meniru teknologi tersebut.

Kebanyakkan yang ada di pasaran sebaik sahaja melalui perut habis terurai di situ setelah terkena asid perut.

Perbezaan Shaklee memastikan bukan sahaja bekalan nutrien yang akan di salurkan malah mengaktifkan enzim-enzim dan asid amino dan imun sistem sendiri.Membolehkan diri kita “self heal’.

Tambahan lagi setiap produk Shaklee bukan sahaja pergi ke dalam badan kita  malah akan pergi terus masuk ke dalam  darah dan pergi ke organ yang memerlukan.


Bagaimana dengan pengalaman anda adakah  apa yang anda makan ,yang masuk ke dalam perut anda mempunyai system secanggih ini?Saya ingin mengajak anda untuk mencuba produk keluran Shaklee yang sangat berkesan kerana banyak faktor dan salah satunya ialah bagaimana ia di hadamkan.


“Marilah menukar jenama anda ia pasti mengubah kehidupan anda”

                                              Its time to change!


 Happy Reading,
  MLO













No comments:

Post a Comment