SHAKLEE EFFECT

SHAKLEE EFFECT

Wednesday 15 October 2014

FIRST IMPRESSION dengan SHAKLEE-cerita kita berbeza




Penting ni first impression .No second chance.So nak story sikit pasal 1st impression saya dengan Shaklee.
Dah namanye perempuan wajib nak makan and try produk tuk cantik ,tuk sihat tuk kurus,macam-macam lagilah.yang nak nampak Vogue-Vogue tu semua on jerrr.
Tapi saya pening mana satu nak cube (ramai yang macam saya) sebab semua produk kata dia berkesan,dia selamat dia semua dialah (dalam hati sape pulak yang iktiraf ni???bukti ada???) dan testimoni melambak-lambak.Saya tak nak lah main ikut-ikut gitu-gitu jer (sebab dari pengalamn lah tu berhabis duit )ikut kawan-kawan dan iklan kat tv tu.

So saya usaha dan berdoa supaya Allah temukan saya dengan produk yang Superb ,Wonderful,Greatful, semua yang terbaiklah .NO 1 lah habis cerita!  So banyak lagilah produk yang lalu lalu jer depan mata ..semua haihai bye bye.."tumpang lalu" produk tu kata.saya pun kata lalu lah ..lalu laju-laju hehe..

Sampailah satu hari bulan saya dapat info berkenaan produk Shaklee ni dalam magazine HARMONI featured Ceri Mamafaiz.Saya find out more info about this product. MasyaAllah wujud rupenyer produk yang hebat macam ni dalam dunia ni .Hebat..hebat yang luarbiasa hebat.  

  • hebat sumber produknya
  • hebat penanamannya
  • hebat kesannya untuk alam dan manusia
  • hebat keselamatannya
  • hebat R&Dnya
  • hebat PATEN produk dan sistemnya
  • hebat perjalanan produk dari di telan dan cara penyerapannya 
  • hebatanugerahnya pencapaiannya -world class 
  • hebatcara pengesahannya-3rd party 
  • hebat kemenangan atlet-atlet  dunia yang di ciptanya -Sukan Olimpik
  • hebat staf-stafnya
  • hebat CEOnya-banyak awards
  • hebat sistem pengurusannya
  • hebat cara bekerjanya-
  • hebat etikanya
  • hebat integritinya
  • hebat rekod-rekod yang di ciptanya.
  • hebat office design -ofis pun dapat reward
  • hebat..hebat..hebat
Yang paling hebat sebab semua di atas tu bukan nya masuk bakul angkat sendiri yer semua ada pengiktirafan dari 3rd party..klik sini

********
Banyak  pengeluar produk kata kalau makanan tambahan atau supplement tak perlu klinikal test.Betul memang betul sebab klinikal test ni untuk ubat sahaja dan kos  terrrsangatlah banyaknya...tapi bayangkanlah Shaklee ni pengeluar supplemen (makanan tambahan) benda yang tak perlu buat test pun, di buatnya jugak .Renung-renungkanlah etika dan integriti ini.

FIRST IMPRESSION SAYA ...SHAKLEE TERBAIKKKKKKKKKKKK!!!!!!



MUCH LOVE
MLO



No comments:

Post a Comment