SHAKLEE EFFECT

SHAKLEE EFFECT

Saturday 11 October 2014

KENAPA APA YANG KTA MAKAN UNTUK CANTIK ,SIHAT TIDAK BERKESAN

Salam Semua,

Ni saya nak kongsi apa yang saya dah alami sendiri dan saya percaya ramai lagi kawan-kawan saya pun mengalami perkara yang sama.


Selama ini ada beberapa vitamin atau produk kesihatan dan kecantikan yang saya guna .Ada yang berkesan jugak tapi lama kelamaan saya tak teruskan sebab bila dah ada ilmu saya jadi takut nak teruskan .Saya takut sebab apa yang saya ambil tu


1.Tidak ada di senaraikan bahan-bahan  dalam produk tu/erti kata lain most of the produk tu repackaging.


2.Bukan dari alam semulajadi maksudnya mungkin tiruan,bahan sintetik atau sampai tak tahu dari sumber apa  mungkin dari haiwan
.
3. Tidak ada pemantauan yang rapi dari pihak berwajib,klinikal test ke atau macam -macam ujian kualiti dan keselamatan lagilah.

4.Sejauh mana keselamatan untuk saya gunakan produk tu dan kesannya ke atas kulit atau kesihatan saya untuk jangka masa panjang.

5.Banyak lagi benda yang buat saya takut dan lebih berhati-hati."Siapa tak sayang badan oiii"


Satu hari hati saya terbuka untuk satu jenama yang bernama SHAKLEE.Ada saya ternampak beberapa kali di fb dan rumah kawan saya ,tapi takde siapa nak approach saya dan saya pun tak nampak bestnye produk tu.Maklumlah produk tu tak boleh bercakap.Hehe.Kalau boleh bercakap ha confirm i sambar beli sebakul .


Satu hari saya ternampak dalam majalah harmoni saya punya mentor berposing dalam mag tu haha saya pun google for more info.Banyak yang saya dapat info berkenaan produk SHAKLEE ni.Saya terus jatuh cinta.Macam tak percaya ada produk yang secanggih ni dalam dunia ini lagi, semua orang berlumba-lumba untuk buat keuntungan tanpa memikirkan kesan pada orang lain tapi company SHAKLEE ni ada prinsip ,etika dan integriti yang tiada tandingannya .

Fuh hebat betul produk ni ,bukan sahaja produk yang hebat,company pun hebat,ceo pun hebat,office HQ pun hebat oohh  segala-galanya hebat.

Patutlah selama ini banyak produk yang tak ngam dengan badan kita sebab produk tu bukan dari alam semulajadi dan organik ,tu yang penting.


Patutlah selama ini apa yang kita makan untuk sihat dan cantik ada kesan sampingan sebab banyak bahan kimia.


Patutlah semua orang tanya ada kesan sampingan atau tidak sebab semuanya ada bahan kimia yang merosakkan badan dan tidak selamat tiada pengesahan pihak ketiga.


Sekarang ni baru saya tahu yang untuk membeli sesuatu produk tu mesti melepasi 3 soalan.


Adakah ia selamat,adakah ia semulajadi dan adakah ia berkesan?Semua akan mengaku ya tapi sekarang saya nak pilih company yang ada bukti untuk semua soalan saya diatas tu dan di akui oleh pihak ketiga yang profesionalyang tiada berkepentingan.


Semua jawapan tu ada di Shaklee.Saya sekadar berkongsi untuk manfaat kita bersama supaya kita lebih bijak dalam membeli untuk kecantikan dan kesihatan yang priceless.


"If you think think health is expensive than try illness."





Lagi best klik sini

Much Love
MLO


Mizz Leena Othman  ID:1169988
Hp  010-5217181           
Whatsapp 011-106-71718  

Email:musboy75@gmail.com






No comments:

Post a Comment