SHAKLEE EFFECT

SHAKLEE EFFECT

Saturday 11 October 2014

RAHSIA SHAKLEE YANG ANDA TIDAK TAHU

Wah !teruja betul dengan topik tu semua orang nak tahu rahsia Shaklee kan.

Banyak betul rahsia Shaklee ini yang saya dan anda tidak ketahui rupenya.Bila dah bukak minda mengenai kesihatan baru mulut ternganga -ngaga pastu dah tak boleh tidur terkenang-kenang SHAKLEE ku sayang. Saya kongsikan beberapa gambar dulu untuk event yang saya pergi.Small gathering  last frid 10.10.14 di Rawang.


.
Tekalah saya yang mana.hehe.Gambar ni snap semasa masih menunggu beberapa famili yang belum datang.Crowd lebih kurang 35 orang.
Ini pulak pic Master Salwa dah 20 tahun dalam Shakle.Sempat Sharing yang life dia sefamily 360% change dengan Shaklee.Shaklee effect.Pioneer ..join mula-mula Shaklee sampai di M'sia
Ini gambar Nutritionist Cik Nurul.Walaupun muda tapi knowledgeable.Banyak sangat info about health dapat.Terbaikkk!
.
                                       one of the slide.

Antara fakta-fakta yang i dapat pengasas Shaklee Dr Forresst C Shaklee ni  adalah seangkatan dengan Henry Ford dan Abraham Graham Bell.Dr Shaklee ni meninggal at the age of 91 tahun1985.

Master Salwa cerita mengenai pengalaman masa di US yang mana kebanyakkan university di US and North America ada own faculty untuk buat Shaklee Research.Hebatkan.She also met with one of the scientist untuk keluarkan produk rambut tu PRO SANTE.Masa dia jumpe tu produk tu dah 4 years dalam R&D and bila master salwa balik M'sia syampoo tu still tak keluar lagi and after 4 years baru in the market.MasyaAllah hebatnya.Lama betul kan R&D tu.Memang betul-betul nak pastikan semuanya selamat dan terbaik untuk kita.

Ada juga produk yang after 46 years baru out.Ohhh bestnyer.Lain betul etika diorang ni bekerja kan.ExtraOrdinary betul!Shaklee ni dah jadi tempat untuk semua scientist untuk buat rujukan dan ramai sangat scientiest yang" freelance" buat R&D untuk Shaklee .
Malam tu i learn a lot!Learn from the bottom and learn from the best.So dah tau lah produk mana yan nak fokus yang penting dan yang perlu dahulu.Kalau tidak semuanya nak beli dan nak cuba.And i learn and experience untuk ESP tu.Infact master salwa bagi try campur dengan milkshake vanila .Sedapnyer.

Bila kefahaman tu dah lebih sikit takut betul nak makan sembarangan dah.Rasa nak mengadap jer ESP tu sebab rupanya most of our body is made from protein.Dari makan protein like ayam,daging,seafood and banyak lagi yang dah tercemar tu i prefer nak ambik ESP je lah .hehe.Selamat dan sedap.

Setakat ni jelah sharing this time.Till we meet again .

Much Love

No comments:

Post a Comment