SHAKLEE EFFECT

SHAKLEE EFFECT

Wednesday 8 October 2014

PENTING KE VITAMIN?

PENTING KE VITAMIN?






Soalan ini kena tanya dengan diri sendiri samaada kita mementingkan kesihatan atau sebaliknya.Kalau tidak mengambil vitamin pun tak mengapa .Tapi  kajian klinikal di SHAKLEE  menunjukkan bahawa pengambilan vitamin secara teratur dan berterusan boleh memanjangkan usia seseorang sehingga 20 tahun dibandingkan dengan mereka yang mengambil vitamin jenama lain .
“Malah kajian menunjukkan bahawa tidak mengambilnmultivitamin langsung adalah lebih selamat dari  mengambil jenama multivitamin  jenama syarikat lain.”  Sumber :SHAKLEE panduan nutrisi

Ramai di luar sana  yang
sedar kepentingan vitamin tetapi ramai yang ambil tahu tetapi tidak bertindak ramai yang tidak tahu tapi tidak bertindak dan ramai juga yang malas nak ambil tahu.Saya sudah lama tahu kepentingan vitamin tetapi tidak berjumpa lagi dengan yang benar-benar berkesan ,selamat dan organik.Setelah terjumpa ni apalagi makan selagi boleh.Excited sungguh! Tak sabar rasanya nak membaik pulih sistem tubuh yang dah di bebankan dengan pelbagai tekanan dari pemakanan.
Rasa seram pun ada bila mengingatkan betapa banyaknya plumbum –plumbum yang terkumpul dalam darah,asid-asid dalam tubuh badan dan kerosakan –kerosakan yang terjadi dalam badan .Nasib baik ada SHAKLEE yang boleh membuang segala logam-logam berat apatah lagi logam ringan dan segala benda yang negative dalam badan SYUKUR YA ALLAH.


Saya ingin mengajak anda juga membuat perubahan untuk kesihatan dan kecantikan diri anda.
Vitamin SHAKLEE akan membantu anda untuk lebih sihat,lebih bertenaga lebih cantik dan menjalani hidup yang lebih bermakna.

        "FOR THING TO CHANGE I MUST CHANGE FIRST"


Happy Reading
MLO



No comments:

Post a Comment